Onze opdrachtgever zoekt voor het kantoor in Kesteren een assistent accountant. In deze functie werk je samen met een team enthousiaste collega’s aan de financiële en fiscale advisering van diverse klanten. Ben jij in staat om financiële (samenstel)werkzaamheden zelfstandig uit te voeren in combinatie met het klantgericht signaleren van kansen en risico’s? En neem jij hiernaast ook initiatief met altijd het welzijn van de klant in jouw achterhoofd? Dan zoekt onze opdrachtgever naar jou!

Organisatie

Onze opdrachtgever is van oorsprong agrarisch en momenteel ook diepgeworteld in het MKB. Ze nemen de boekhoudkundige en fiscale zorgen uit handen van hun klanten. Door de klant te leren kennen, proberen ze betrokken te zijn bij hun klanten. Ze geven financieel, fiscaal, HR en administratief advies. Onze opdrachtgever heeft zeven vestigingen. Ook vindt de organisatie de werk / privé balans belangrijk en hebben oog voor de mens. Daarom biedt de organisatie je flexibiliteit en de mogelijkheid om persoonlijk te kunnen groeien al dan niet in je functie.

Functie

  • Het samenstellen van jaarrekeningen en onderhouden van diverse financiële administraties;
  • Verder kijken dan een jaarrekening en het signaleren van kansen en risico’s;
  • Het opstellen van aangiften inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting;
  • Een adviserende rol voor de klanten. Voor elke vraag weet jij een antwoord of je schakelt met een collega;
  • Het monitoren en bespreken van de financiële situatie van de klant aan de hand van de door jou opgestelde tussentijdse cijfers.


Drie redenen waarom dit de functie is die bij jou past:

  1. Je stelt fluitend een jaarrekening samen van de klant. Alleen heb je kriebels om hier meer uit te halen. Wat leeft er bij de klant en hoe kunnen wij als organisatie de klant verder helpen?
  2. Als assistent accountant weet je wat er speelt op het gebied van wet- en regelgeving. Kennis delen vind je belangrijk.
  3. Je weet wat er speelt bij de ondernemer en kan gemakkelijk meepraten.

Functie-eisen

  • Een (afgeronde) HBO accountancy opleiding;
  • 3 tot 7 jaar ervaring;
  • Mondeling en schriftelijk ben je communicatief vaardig;
  • Analytisch vermogen;
  • Ervaring met AFAS, Visionplanner en Caseware is niet vereist, maar worden wij wel blij van.

Aanbod

Vanuit de vestiging in Kesteren werk je samen met ongeveer 16 andere collega’s in een informele sfeer aan de administraties en jaarrekening van de MKB- en Agro-klanten en ondersteun je hen bij alledaagse zaken.

  • Marktconform salaris;
  • Ruimte om jouw kennis en kunde te laten groeien (opleidingen en cursussen);
  • Onze opdrachtgever biedt jou de kans om door te groeien en helpt (coacht) jou hierbij;
  • 29 vakantiedagen (waarvan een aantal verplichte ADV);
  • Een jaarlijkse winstdeling op basis van jouw prestaties;
  • Een aantrekkelijke pensioenregeling;
  • Flexibiliteit rondom (thuis)werken;
  • Reiskostenvergoeding.

Sollicitatie

Mocht deze vacature je nog niet hebben overtuigd, dan lichten wij het graag toe in een persoonlijk gesprek. Als er een match is na het eerste gesprek biedt onze opdrachtgever de mogelijkheid om één dag de functie te komen proeven. Op deze dag krijg jij een volledig beeld over ons bedrijf en de functie. Ben je geïnteresseerd? Solliciteer dan snel via het formulier. Wij laten je spoedig wat weten!