Het verhaal van Jordy
Ongeveer een jaar geleden raakte ik door Corona – hoe kan het ook anders – mijn baan kwijt. De timing had niet veel slechter gekund; ik had namelijk net getekend voor mijn nieuwe huis. Gelukkig ging het spreekwoord “na regen komt zonneschijn” op en kwam ik via een vriend al snel in contact met Steven en na het drinken van een bak koffie hadden we direct een klik! Vervolgens kreeg ik een toffe gecombineerde functie aangeboden, waarin ik verantwoordelijk kon worden voor de algemene marketingactiviteiten en de recruitmentmarketing van Scope People. Na ook kennis gemaakt te hebben met de collega’s in spé wist ik het zeker: hier ga ik aan de slag!
Binnen Scope People vond ik snel mijn draai en ben ik aan de slag gegaan met het opzetten van een nieuwe website met bijbehorende huisstijl. Inmiddels is de nieuwe website al een tijdje in de lucht en hebben we daar al veel enthousiaste reacties op mogen ontvangen! Op dit moment houd ik me bezig met de (online) marketingactiviteiten, het bijhouden van de website en daarnaast natuurlijk met recruitment. Ook help ik een aantal opdrachtgevers, zoals bijvoorbeeld Oranjedak, om de online zichtbaarheid en het recruitmentproces te verbeteren om zo meer kandidaten aan te spreken. Dit is een leuke en uitdagende bezigheid, want ik denk graag na over nieuwe manieren om doelgroepen aan te spreken!
Waar ik vrolijk van word in mijn werk? Van onze geoptimaliseerde mediakanalen, onze vacatures die de juiste mensen aanspreken en om waardering te krijgen voor mijn werk. Ik vond het ook erg leuk om de enthousiaste reacties over onze nieuwe website te horen! Werken bij Scope People betekent voor mij; meedraaien in een toffe organisatie, de dynamische werkdagen, de vrijheid krijgen om mee te denken binnen het bedrijf, maar ook om aan tafel te zitten bij onze opdrachtgevers en met hen mee te denken. Maar naast het serieuze deel van mijn rol vind ik het ook belangrijk om zo nu en dan eens goed te lachen!
Het verhaal van Jordy
Ongeveer een jaar geleden raakte ik door Corona – hoe kan het ook anders – mijn baan kwijt. De timing had niet veel slechter gekund; ik had namelijk net getekend voor mijn nieuwe huis. Gelukkig ging het spreekwoord “na regen komt zonneschijn” op en kwam ik via een vriend al snel in contact met Steven en na het drinken van een bak koffie hadden we direct een klik! Vervolgens kreeg ik een toffe gecombineerde functie aangeboden, waarin ik verantwoordelijk kon worden voor de algemene marketingactiviteiten en de recruitmentmarketing van Scope People. Na ook kennis gemaakt te hebben met de collega’s in spé wist ik het zeker: hier ga ik aan de slag!
Binnen Scope People vond ik snel mijn draai en ben ik aan de slag gegaan met het opzetten van een nieuwe website met bijbehorende huisstijl. Inmiddels is de nieuwe website al een tijdje in de lucht en hebben we daar al veel enthousiaste reacties op mogen ontvangen! Op dit moment houd ik me bezig met de (online) marketingactiviteiten, het bijhouden van de website en daarnaast natuurlijk met recruitment. Ook help ik een aantal opdrachtgevers, zoals bijvoorbeeld Oranjedak, om de online zichtbaarheid en het recruitmentproces te verbeteren om zo meer kandidaten aan te spreken. Dit is een leuke en uitdagende bezigheid, want ik denk graag na over nieuwe manieren om doelgroepen aan te spreken!
Waar ik vrolijk van word in mijn werk? Van onze geoptimaliseerde mediakanalen, onze vacatures die de juiste mensen aanspreken en om waardering te krijgen voor mijn werk. Ik vond het ook erg leuk om de enthousiaste reacties over onze nieuwe website te horen! Werken bij Scope People betekent voor mij; meedraaien in een toffe organisatie, de dynamische werkdagen, de vrijheid krijgen om mee te denken binnen het bedrijf, maar ook om aan tafel te zitten bij onze opdrachtgevers en met hen mee te denken. Maar naast het serieuze deel van mijn rol vind ik het ook belangrijk om zo nu en dan eens goed te lachen!