Vind jij een optimale klantervaring belangrijk en wil jij hier samen met je collega’s voor zorgen? Dan is deze vacature iets voor jou! In deze uitdaging als medewerker service & onderhoud ondersteun jij jouw collega’s in de breedste zin van het woord op het gebied van planning, administratie en communicatie. Door jouw backoffice skills kunnen de service & onderhoudsmonteurs hun werk uitvoeren en verloopt ieder project naar tevredenheid.

Organisatie

Onze opdrachtgever zit in de bouwsector. Door de snelle uitbreiding is er een vacature ontstaan. Ze onderscheiden zich in innovatie, kwaliteit, veiligheid en natuurlijk duurzaamheid. Met vijf vestigingen kan de organisatie door heel Nederland haar diensten faciliteren. Vakmanschap en betrokkenheid van de medewerkers is bepalend voor het succes. Daarom kijkt onze opdrachtgever met scherp oog naar de groei, veiligheid en het welzijn van haar medewerkers. Het vergroten van kennis en prestaties is aan de orde van de dag.

Functie

  • Het beheren van de gezamenlijke “Service” mailbox, waarbij de binnenkomende aanvragen/meldingen worden afgehandeld, maar ook direct vragen van klanten worden beantwoord;
  • Aanmaken van werkorders vanuit lekkagemeldingen of (kleine) onderhoudswerken;
  • Het zo efficiënt mogelijk inplannen van de S&O monteurs (op dit moment 5 ploegen), waarbij je een inschatting maakt van de duur van de werkzaamheden en rekening houdt met de reisafstand tussen de projecten;
  • Opstellen van onderhoudscontracten voor de klanten;
  • Ondersteunende/voorbereidende werkzaamheden t.b.v. de facturatie;
  • Beheren en bijwerken van de contactgegevens van de klanten.

Functie-eisen

  • Je beschikt over een mbo-diploma, of minimaal drie jaar relevante werkervaring;
  • Je hebt bij voorkeur affiniteit met de dakbedekkingsbranche/bouw;
  • Je bent bekend met het werken met ERP-systemen zoals bijvoorbeeld BouwWorks;
  • Je weet van aanpakken, je bent proactief en behulpzaam;
  • Je vindt het belangrijk dat de zaken administratief allemaal goed geregeld zijn voor de klanten en er een optimale service wordt verleend;
  • Je bent goed in plannen, organiseren en werkt secuur;
  • Je beschikt over goede contactuele vaardigheden en je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Tot slot kan jij ook met de Engelssprekende klanten goed communiceren.

Aanbod

  • Een marktconform salaris passend bij jouw kennis en vaardigheden;
  • Uitzicht op een fulltime dienstverband;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een plek om je carrière verder uit te bouwen en jezelf te blijven ontwikkelen;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Een baan met veel verantwoordelijkheden met ruimte voor eigen creativiteit en ideeën;
  • Een solide, professionele en gezonde organisatie om in te werken.

Sollicitatie

Word jij enthousiast van deze vacature en is deze functie gemaakt voor jou? Solliciteer dan via onderstaand formulier en hopelijk spreken we elkaar snel!