Onze opdrachtgever zoekt voor op het kantoor in Oud-Beijerland een ervaren salarisadministrateur. Ter versterking van een leuke team van ongeveer tien collega’s is de organisatie op zoek naar een enthousiaste collega. Samen draagt de organisatie zorg voor het optimaal bedienen van de klanten binnen het MKB en de agrarische sector op het gebied van lonen en HR. Als salarisadministrateur heb je een grote diversiteit aan taken. Van advies op loongebied en/of HR-gebied tot het opstellen van loonaangiften, jij houdt overzicht. De belangrijkste taak blijft het zorgdragen voor een (geautomatiseerde) salarisadministratie van je klanten. Daarnaast weet je precies wat er bij de klant speelt en kun je hier proactief op inspelen.

Organisatie

Onze opdrachtgever is van oorsprong agrarisch, maar hebben zich tegenwoordig ook diepgeworteld in het MKB. Ze nemen de boekhoudkundige en fiscale zorgen uit handen van hun klanten. Door de klant te leren kennen, proberen ze betrokken te zijn bij hun klanten. Ze geven financieel, fiscaal, HR en administratief advies. Onze opdrachtgever heeft zeven vestigingen. Ook vindt de organisatie de werk / privé balans belangrijk en hebben oog voor de mens. Daarom biedt de organisatie je flexibiliteit en de mogelijkheid om persoonlijk te kunnen groeien al dan niet in je functie.

Functie

  • Maandelijkse of periodiek verwerken van salarissen voor klanten;
  • Opstellen van loonaangiften, uitvoeren van salarisberekeningen en verwerken van salarismutaties;
  • Verantwoordelijk voor eigen klanten en het onderhouden van contact met je klanten;
  • Proactief adviseren van klanten op het gebied van personeel/HR en arbeidsvoorwaarden;
  • Signaalfunctie voor o.a. het aflopen van arbeidsovereenkomsten en wijzigingen CAO en wettelijke wijzigingen;
  • Je verrast je collega’s en klanten met onverwachte voorstellen en ideeën in jouw vakgebied.


Drie redenen waarom dit de functie is die bij jou past:

  1. Je hebt plezier in administratieve werkzaamheden, maar je wilt meer! Regelmatig vraag jij je af wat er bij de klant leeft en hoe jij de klant kunt helpen op het gebied van salarissen en HR.
  2. Jij durft vragen te stellen. Samen met jouw directe collega’s profiteren jullie van elkaars ervaringen in de praktijk en delen jullie kennis over de laatste ontwikkelingen.
  3. Je bent niet bang om een stapje extra te zetten als dit nodig is.

Functie-eisen

  • MBO opleiding, richting PDL en eventueel VPS;
  • Minimaal 3 jaar ervaring;
  • Mondeling en schriftelijk ben je communicatief vaardig;
  • Ervaring met Loket.nl is niet vereist, maar worden wij wel blij van;
  • Je durft initiatief te nemen met het welzijn van de klant in jouw achterhoofd.

Aanbod

  • Salaris tussen de €2.300 tot €3.700 op basis van 40 uur per week;
  • Ruimte om jouw kennis en kunde te laten groeien (opleidingen en cursussen);
  • Onze opdrachtgever biedt jou de kans om door te groeien en helpt (coacht) jou hierbij;
  • 29 vakantiedagen (waarvan een aantal verplichte ADV);
  • Een jaarlijkse winstdeling op basis van jouw prestaties;
  • Een aantrekkelijke pensioenregeling;
  • Flexibiliteit rondom (thuis)werken;
  • Reiskostenvergoeding.

Sollicitatie

Mocht deze vacature je nog niet hebben overtuigd, dan lichten wij het graag toe in een persoonlijk gesprek. Als er een match is na het eerste gesprek biedt onze opdrachtgever de mogelijkheid om één dag de functie te komen proeven. Op deze dag krijg jij een volledig beeld over het bedrijf en de functie. Ben je geïnteresseerd? Solliciteer dan snel via het formulier. Wij laten je spoedig wat weten!